luni, 31 martie 2008

Ooo da... am intalnit si romani bloguiti

Prima mea postare... desi blogu' e facut in urma cu trei veacuri :)). Veacuri in care talentu' si creativitatea mea de bloggerita nu au putut fi exprimate ba ca mi-am uitat linku' (ms andrei), ba ca nu mai stiam utilizatorul (adresa de e-mail), ba ca nu nimeream parola...
As fi vrut sa scriu multe.. si acu' cand am facut rost de tot mi s-a cam luat :)) S-au strans in mine atatea idei si acu' parca s-au risipit toate..
eh.. viata de blogger =)) nu vine muza cand vrei u

Am s-o mai trag de coada zilele astea si poate o conving sa treaca si pe la mine.. cu ceva mai multa inspiratie; sau poate fara... tot e la moda sa scrii, nu conteaza ce
Spatiu pe blog e destul; tot sa scriu inspirate si neinspirate

8 comentarii:

Anonim spunea...

cu placere :)
primii pasi sunt mai grei, caci apoi totul va curge de la sine ;))
mult succes >:D<

Anonim spunea...

Good start ;))
Pe mine ma amuza blogaiala ;))

Anonim spunea...

mai bloggerilor mai....ma puneti la munci multe..am tot mai multe de citit...dar prefere astea decat legislatie si bibliografie pentru dizertatie *blushing*
...aaah...si raman la "chestia" aia de pe y360...nu ma convingeti :))

Anonim spunea...

MAi Alinutza cu t z...nu cumva Manoliu te-a influentzat la ping pong cu netzul cu t z?
Daca e asa...mi-a facut placere ca am trait impreuna momentul...cat despre blogul tau...mult succes, o sa-l urmaresc!
...si alta data, nu ma mai supuneti la caractere de autentificare, nu de alta, dar mai bea omul un pahar de vin=))))))))))0

alinutza-cu-tz spunea...

anonim e de fapt emi?
nu stiu faza cu manoliu.... faza cu tz vine de la un fost coleg de liceu care ma tot striga asa

vizu spunea...

spam... ai mila de spatiul sa gazduire

Sylver spunea...

Vizu: Lasă că au destul spaţiu ăştia de la Google. :))

Anonim spunea...

dream catcher=lost_in_a_dream=Sylver =sylvercheetah53 ptr cine il cauta 😅