marți, 8 aprilie 2008

TO BE OR NOT TO BE part of an ONG ?

TO BE!      TO BE!     TO BE!

Cel putin asta a fost alegerea mea si nu regret nicio secunda.  Cineva spunea ca e pierdere de timp. Ei bine, eu spun ca e castig de experienta, deprindere de abilitati. E un mediu in care iti poti afirma creativitatea, spiritul de initiativa, inveti sa lucrezi ca o echipa. Dar, mai presus de toate, inveti ca poti sa ai un punct de vedere, care poate si merita sa fie auzit. Inveti ca Tu esti cel ce REPREZINTI VIITORUL si ca trebuie sa actionezi responsabil pentru asta.

Cati dintre voi au fost intr-o organizatie studenteasca? Cati dintre voi au macar idee cu ce se ocupa o astfel de organizatie? Cati stiu care sunt drepturile, beneficiile pe care ti le ofera?

Ei bine, nici eu nu sunt veche in domeniu, dar mi-am primit botezul cu varf si indesat... Am participat la organizarea Serilor Teatrului Studentesc (24-26 martie), festival ce s-a bucurat de un real succes - si nu pot exprima in cuvinte satisfactia pe care o ai cand vezi ca munca
 ta da roade fabuloase - si am fost la Next Junior ANOSR.
S-au intamplat multe de cand sunt in SiSC, dar acestea sunt evenimentele care m-au marcat si m-au motivat cu adevarat. E greu si, poate, de prisos sa exprim in cuvinte ce am trait si am simtit la Next. 
A fost o experienta unica, poate, dar pe care, cu siguranta nu o voi uita prea curand. Am invatat multe, si ne-am distrat in acelasi timp, asa cum numai un student din ONG stie sa o faca. Am invatat cat de 
important este sa lucrezi in echipa (ati fi uimiti cum o mana de oameni pot ridica, folosind cate un deget fiecare, un om de 130 de kg),  cat de importanta e increderea in cel de langa tine (cand trebuie sa te arunci in gol, pe spate, de la o inaltime de un metru si ceva, ar fi spre binele tau sa ai incredere in cei ce te vor prinde; sau macar sa speri ca te vor prinde :)) ) , am invatat sa comunicam, sa negociem.. Ne-am reamintit de rolul deosebit de important al studentului in societate, rol care a schimbat vieti, a detronat regimuri, a curmat destine...
Au fost 5 zile.. speciale. Surprizele care s-a tinut lant au fost cireasa de pe tort si au dus limita distractiei pana la extrem. Zenit? Nadir? Niciodata nu am fost buna la asta.. Desi cred ca s-au intrepatruns. Am cunoscut o multime de persoane, am legat prietenii, ne-am simtit bine impreuna.
Ne-am despartit cu zambetul pe buze, cantand din toti plamanii, imbratisandu-ne, anuntand o revedere si totusi... ce trista-i gara :( !

Va spun acum, oameni, tineri, studenti, a fi voluntar implica un stil de viata. Unul extrem de placut, ce inseamna atat distractie cat si responsabilitate. Va invit sa-l gustati.. Studentia e scurta si trebuie sa alegem ce e mai bun din ea. Va invit, deci, sa luati parte si sa sustineti miscarea studenteasca si va reamintesc ca impreuna REPREZENTAM VIITORUL.. Haideti sa-l reprezentam responsabil!

Ca o incheiere, ia de listen 2 cantece.. macar de fun dc nu pt mesaj

http://www.trilulilu.ro/hippiepittis/0c2494eb02801d



ah.. si... gashca anosr.. Miss you, guys! >:D

5 comentarii:

Krizalid spunea...

vezi ca oamenii se cam sperie cand vad vorbe asa alese...e bine ca ai reusit sa faci ceva cu ong ul ala dar nu visa prea mult caci viata nu-i asa de roz...

alinutza-cu-tz spunea...

nu am spus ca viata e roz.. numai ca viata poate fi frumoasa, interesanta daca o facem noi sa fie asa
Putem chiar descoperi ca putem fi utili prin viata asta frumoasa...

Anonim spunea...

Nici eu nu cred ca e pierdere de timp. Experiente ca acestea ajuta la formarea noastra oameni dar nu numai. Redescoperirea unui sens al existentei...ar trebui sa incerce oricine pentru cotidianul asta distruge tot din noi...Sa reinveti sa daruiesti fara sa astepti sa primesti ceva in schimb...Sa fi util cum zice Alina. :) Nice job copilu :*

Anonim spunea...

Scuze...am tot sters si trebuie sa reiau cateva pasaje:
1. ajuta la formarea noastra ca oameni :)
2. trebuie sa incerce oricine pentru ca cotidianul asta distruge tot din noi :)

Anonim spunea...

Cum spunea SiSC-ul (Sindicatul Studentilor din Cibernetica)atunci cand m-am inscris eu:"Nu lasa studentia sa treaca pe langa tine! IMPLICA-TE". Aceste cuvinte chiar au fost de impact pentru mine...credeti ca va puteti numi studenti daca nu va implicati in viata studenteasca in adevaratul sens al cuvantului? Credeti ca sunteti studenti daca stati la cele 2 cursuri la care prezenta nu e obligatorie...si apoi va intoarceti acasa? Noi ca studenti putem face enorm de multe lucruri...nici nu va puteti imagina ce putere avem...vocea noastra se aude si in minister...noi putem evalua profesorii.putem schimba multe...trebuie doar sa fim constienti de puterea noastra si sa beneficiem de forta pe care ne-o da un ONGS...
Bravo Alinutza...se vede ca esti motivata...hai sa motivam si alti studenti >:D<