marți, 1 aprilie 2008

Berbeci celebri

Cine nu stie ca berbecii sunt cei mai buni lideri? Toti stiu.. sau toti ar trebui sa stie. Cine nu accepta lucrul asta? Andrei.. cine altul? :))
I-am promis o lista cu lideri faimosi din zodia asta si uite ca ma tin de cuvant... m-as fi tinut de cuvant eu de aseara, daca mi-ar fi mers blogul :(
Deci! Mey Andrei, daca ai auzit vreodata de

George Washington

Kim Il-sung – a condus Guvernul din Korea intre 1948 si 1994

Papa Benedict XVI

Otto von Bismarck

Adolf Hitler


si lista ar putea continua, dar i-am ales pe cei mai mari... ei bine, afla ca au fost berbeci! (asta am aflat si eu aseara :)) )

Eh.. acum, in cunostinta de cauza, sub ce semn zodiacal stau cei mai mari lideri? aud?


P.S. eu mi-am facut datoria.. iata lista mea; acu' vreau sa o vad pe a ta :D

5 comentarii:

vizu spunea...

ce lista impresionanta...
Hitler... no comment, vorbesc faptele,
Otto von Bismarck- aici nu comentez... dar daca stie cineva pentru ce e cunoscut in istorie... e cineva,
Papa Benedict XVI--- aici e putin de comentat... stie cineva ce ocupatie avea in anii cand a fost la putere Hitler? daca da... intelege si observatia mea
Kim Il-sung --- daca e Koreea de Nord no comment



sa rezum:
impresionanta lista :))

dau si eu o lista de persoana mai putin celebre ale unei alte zodii:
N. Copernic
Paul Newman
Ronald Reagan
Thomas Edison
Galileo Galilei

alinutza-cu-tz spunea...

eu am spus lideri celebri... nu conteaza de ce extrema erau;
important e ca in perioada lor au fost urmati de f multa lume si au fost adevarati conducatori
spre bine.. spre rau.. nu mai conteaza :P

Anonim spunea...

Mircea Badea
Categoria:Televiziune
Ocupatie:Jurnalist, Moderator

Gheorghe Hagi
Domeniu Activitate:Sport

Rihanna
Categoria:Muzica
Ocupatie:Cantareata

Monica Macovei
Categoria:Politica
Ocupatie:Om Politic


Ion Caramitru
Categoria:Filme
Ocupatie:Actor, Regizor


Horia-Roman Patapievici
Categoria:Cultura
Ocupatie:Scriitor

Jessica Biel
Categoria:Filme
Ocupatie:Actrita

James Blunt
Categoria:Muzica
Ocupatie:Cantaret

Drew Barrymore
Categoria:Filme
Ocupatie:Actrita

Sharon Stone
Domeniu Activitate:Filme
Ocupatie:Actrita

Jennifer Love Hewitt
Categoria:Filme, Muzica
Ocupatie:Actrita, Cantareata, Compozitoare

Kurt Russell
Categoria:Filme
Ocupatie:Actor

Anonim spunea...

CELEBRITATI ALE ZODIEI: Enrico Caruso, Elizabeth Taylor, Bogdan Petriceicu Hasdeu, Billy Zane, George Washington, Alexander Graham Bell, Mihail Gorbaciov, Yuri Gagarin, Osama bin Laden, Billy Crystal, Albert Einstein, Ion Iliescu.


scuze ca amlungit atat postul precedent...cat despre lista ta....nu mai stiu ce trebuia sa contina
vorbim oricum

Anonim spunea...

=)) ce dezbatere.. berbecii sunt mai tari prin legea firii ..